Objectius i continguts

CONTINGUTS
1.L’entorn i la seva conservació
-Anàlisi dels diferents tipus de paisatge que fan referència a la indústria d’abans i d’ara.
-Utilització de les Tics com a eina per resoldre una qüestió rellevant, investigar, trobar solucions i fer-se nous plantejaments pel que fa a la industria d’abans i ara.
2.Persones, cultures i societats
-Identificació dels elements bàsics de l’estructura econòmica de Catalunya.
-Elaboració d’un estudi de cas sobre la indústria, un element característic de l’entorn, per mitjà del treball cooperatiu i utilitzant diferents fonts d’informació (documents, informacions orals, mitjans de comunicació, Internet).
3.Canvis i continuïtats en el temps
-Maneig de diversa informació, per tal de demostrar els canvis al llarg del temps referents a la indústria.
-Descoberta i valoració del patrimoni comarcal natural i cultural i aplicació de nocions de canvi i continuïtat en els paisatges.
-Anàlisi diacrònic de l’evolució de la indústria, a partir diversos materials i amb grups cooperatius.

4.Entorn, tecnologia i societat -Descoberta i identificació de les eines, màquines i fonts d'energia en l'època indústrial.
-Identificació d'eines, màquines i fonts d'energia utilitzades en diferents èpoques històriques i la seva relació amb les condicions de vida i de treball.
-Cerca i selecció d'informació veritable en pàgines web i en diverses fonts d'informació.
5.Connectats amb altres àrees.
-Descoberta i valoració del patrimoni natural i cultural.
-Utilització dels recursos de les TIC. Cerca guiada de la informació a Internet.
                                                           



       OBJECTIUS  
  1. Identificar, plantejar-se i resoldre interrogants i problemes relacionats amb la indústria mitjançant estratègies de cerca i tractament de la informació, per tal d'ampliar coneixements. 
  2. Reconèixer en la indústria canvis i continuïtats relacionades amb el pas del temps i comprendre la seva evolució dins una cronologia. Aplicar aquests coneixements en la interpretació del present, la comprensió del passat i en la construcció del futur.
  3. Utilitzar responsablement i de manera creativa les TIC, com a eines per aprendre i compartir nous coneixements.
  4. Utilitzar diferents llenguatges per expressar i comunicar els continguts de forma personal i creativa, seleccionant i interpretant dades per mitjà de codis diversos (lingüístics, numèrics, gràfics) i reflexionant alhora sobre el propi procés d’aprenentatge, per tal de construir coneixement (descripció, explicació, justificació, interpretació i argumentació).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada