A més d'acabar les activitats, estem treballant la part d'avaluació, la qual comprén diferents formats, degut a que hi ha diverses maneres de realitzar aquest apartat. Per tant, és una mica més complex i requereix un anàlisi una mica més detallat, per tal de trobar quina manera d'avaluar seria més adient per aplicar a les diferents activitats.
A nivell de grup, creiem que l'ideal és valorar el procés i no només donar importància al resultat, tenir en compte la participació de l'infant, els continguts expressats a les diferents activitats i els coneixements finals. Per tant, considerem important documentar-nos més per poder fer aquest pas i per tal, que els resultats que s'extreguin amb aquesta eina siguin els més verídics possiblis i ajudin millorar la pràctica de la unitat didàctica. No és únicament una eina que serveix per assignar una nota a cada nen i nena, sinó que és una eina que ens permet conèixer mes de cada infant i valorar la pròpia pràctica docent.
Trobem interessant compartir un enllaç, al qual podem trobar una manera d'avaluar l'assignatura de les ciències socials (Pàg. 101).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada