ACTIVITATS DE PROCÉS ORIENTADES A CICLE MITJÀ
Per treballar i aprofundit millor en el tema de la indústria, una vegada feta l'activitat inicial per a iniciar als infants en els conceptes i el tema, hem preparat tot una sèrie d'activitats per seguir amb aquest tema. Hem intentat fer activitats de diferents tipologies de manera que els nens i nenes puguin aprendre i adquirir coneixements i aprenentatges de manera dinàmica i amena, ja que considerem que la millor manera d'aprendre és a través del joc i sobretot de gaudir amb allò que s'està fent.
Per aquest motiu, a continuació us deixem l'enllaç de les fitxes tècniques de cada activitat a fer per tenir un procés d'aprenentatge. Les activitats van en funció d'allò que es treballa amb anterioritat, de manera que entre elles hi ha un fil conductor que ajudarà als nens i nenes a entendre allò que treballen.
Per aquest motiu, a continuació us deixem l'enllaç de les fitxes tècniques de cada activitat a fer per tenir un procés d'aprenentatge. Les activitats van en funció d'allò que es treballa amb anterioritat, de manera que entre elles hi ha un fil conductor que ajudarà als nens i nenes a entendre allò que treballen.
Activitat 2: Busquem els orígens
Es tracta d'una activitat pràctica on els nens i nenes han de localitzar en un mapa els països de procedència de la roba que porten.
Activitat 3: Què predomina a cada lloc?
s Es tracta que els alumnes estudiïn les comarques de Catalunya i cerquin a la xarxa quin és el tipus d'indústria que predomina en cadascuna.
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077537/Activitat-3
Activitat 4: Catalunya en el pas del temps
Consisteix en que els alumnes, amb la informació prèvia que buscaran sobre les indústries, hauran de crear una línia del temps amb ajuda de les TIC sobre l'evolució de la indústria i les fàbriques. Es poden utilitzar recursos com http://www.timetoast.com/
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077548/Activitat-4
Activitat 5: El treball en cadena
El docent presenta als infants un vídeo elaborat per Chaplin, que crítica el treball en cadena, amb la finalitat que aquests el visualitzin i redactin una petita reflexió sobre què en pensen ells d’aquest món. https://www.youtube.com/watch?v=yMZlW5CK8yE
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077573/Activitat-5
Activitat 6: Som una indústria automobilística
Consisteix en que els alumnes, amb la informació prèvia que buscaran sobre les indústries, hauran de crear una línia del temps amb ajuda de les TIC sobre l'evolució de la indústria i les fàbriques. Es poden utilitzar recursos com http://www.timetoast.com/
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077548/Activitat-4
Activitat 5: El treball en cadena
El docent presenta als infants un vídeo elaborat per Chaplin, que crítica el treball en cadena, amb la finalitat que aquests el visualitzin i redactin una petita reflexió sobre què en pensen ells d’aquest món. https://www.youtube.com/watch?v=yMZlW5CK8yE
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077573/Activitat-5
Activitat 6: Som una indústria automobilística
Es tracta d'una activitat organitzada en tres sessions, ja que es necessita tot una sèrie de treball previ abans de concloure i arribar als objectius que s'estableixen. Es tracta de portar a la pràctica el treball industrial relacionat amb la indústria automobilística.
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077594/Activitat-6
Enllaç: https://www.scribd.com/doc/253077594/Activitat-6
·
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada